17 Eylül’de son adet tarihim ancak doktor ultrasonda baktığında 5 + 2 haftalık dedi normalde 3 + 5 haftalık şu an ama beta 29.482 çıktı ikiz gebelik olabilir mi sizce ? Bana aşırı yüksek geldi doktor tek kese gördü ama ultrasonda kalp atışını gördüğümüzde belli olur dedi ve reglim sadece iki gün gecikti bu değer ilk kez görüyorum. İlk kızımda 500-1000 falan gördük