evvalYildizzel 40+5 oldum gece sancıya uyandım ama üşüttüm sandım sabah nişanım geldi sümüksü kan gittim hastnaye ebe 2 cm açıklk dedi ama düzene girince gel dedi suan düzensiz dedi adet sancısı gibi girip çıkıyor
Serap60 evvalYildizzel suan bnde ayni drumdaym cnm 40+1 oldum bnde sanci gfyo ckiyo belime adet sancisi gbi
Ozlemsvr evvalYildizzel hayırlıca kucağına al inşallah. 4 gün oldu benim nisanım geleli ama daha gelen giden yok 😊
ayaz75 Benim de dün gece aynıydı ama ben gitmedim saat 10 dan sonra azaldı bu nasıl bisey anlamadim fun gece agridan öleceğim sandım. Ama dr a gitmedim 39+2
Selvis Serap60 bele sancı giriyor adet sancısı gibi demişsiniz yaa. Benim eskiden de hiç belime sac girmezdi bazen hafiften Karnım ağrırdı hepsi bu. 37+2 yiz. Şu sıralar hafiften kasıklar ağrıya geçiyor. Yalancı sancı dedikleri mi oluyor acaba bu bendeki
evvalYildizzel Serap60 benimde öyle griyo çıkıyo agrının biraz daha uzun olması lazımmıs artık bakalm açılmam ne zman olacak
evvalYildizzel Lila İnsallah dua edin de doğurayım güzelce bu agrı bile girince canımı çok acıtyo Allah hepimizi kurtarsın
Oges evvalYildizzel devlete mi gidiyorsunuz neden eve göndermiş ki yatırıp orda beklese daha iyi değilmiydi
evvalYildizzel Oges yok özele gidiyorum sancılar düzenli olunca gel dedi 10 dakka düzenli olunca dedi
ilkaskilkheycan 40+1 ne nisan ne bi sancı var bende canım doktorun 40+5 e kadar durmayı uygun mu görmüştü
evvalYildizzel ilkaskilkheycan doktorum daha iki hafta beklicekti 42 ye kadar ama kızım bugun sinyal verdi çok şükür