Sss1947 Bat 8 olanlar ne yaptınızzzz ben bu sabahda yaptım bişey yok sanırım olmadı bu aydaaa bat 7-8-9 olup iki çizgiyi gören varmııı
sedefhamile Sss1947 bat 4 ama daha olmadım benim arada batlar şaşıyor 10 a kadar bekleyeceğim dün test yaptım negatif
Neva_aydn sedefhamile benimde batlar şaşırıyor yapcak bişi yok bat 6 gecikme sürekli yaşıyorum ama yarın hem erken hemde kaset test yapicam görürsem kan vermeye gidicem şuanlik baş ağrısından başka bişi yok hafif sancı kasık ağrısı var o kadar
sedefhamile Neva_aydn benimde kaç gündür gögğslerimfd dolgunluk vardı şimdi kalmadı karın ağrım oluyor sanki adet olacakmış gibi ama tık yok Hayırlısı artık inşallah en kısa sürede hamilelik haberi alırız
Neva_aydn sedefhamile bende de öyle bakalım ya Allah büyüktür akıntı desem çok az çok nadir yarın sabah test yapicam bakalım ne çıkacak
sirius8 arsesraa yok canım görmemiştim , bugün tekrarladım testi predictör ile yine silik çizgi çıktı birde akşam dayanamadım bir gebenin günlüğü testi vardı oda silik , hepsi silik çizgi veriyor 🥰
Sss1947 Benimde akıntım her zaman olurdu kaç gündür hiç yok anlamadım bugün çok sancım oldu dedim erken olacak herhalde ama gelmedi adetim yarın belki gelicek gibi :/