Kızlar bugün ikili test vermek için doktora gittim ve bebeğin sırtı dönük dedi ölçemedim dedi bi de hiç yerinde durmuyor çok hareket ediyor ve sanki bu bebek kızdır dedi ikili test veremedim bir hafta sonra gel dedi bu kadar erken cinsiyeti tahmin etmesi mümkün mü