nihalcetin annem benim hamileliğim de hastaneye gitmiş doktor anneme demiş bebek ters o yüzden sezeryanla doğum yapıcaz annem ağrıları var diye Gine kontrole gitmiş doktor demiş doğum başlamış normal doğum yapıcaz annem demiş yok ben normal doğum yapamam sezeryan yapıcaz dediler sana 😊😄 doktor demiş eğer otobüs de doğum yapmak istiyorsan git ama bebek dönmüş hatta doğum başlamış 😄😄 Allah’ın hikmetine sorgu olmaz korkma senin daha çok erken düzenli yürüyüş yap ve bol bol su iç bebek döner