Eso1616 hayır epidural yoktu devlet hastanesinde doğurdum. Suni sancı zorladı biraz evet bir süre sonra damarlarımı yatıştırması için çıkardılar suniyi. Başka bir şey taktılar rahatlatsın vücudum diye. Ama o bile beklediğim kadar zor değildi. Doğumdan önce bir arkadaşımla konuşmuştum biraz olumsuz konuştu kendi doğumuyla alakalı. Onun anlattıkları kulaklarımda çınladı doğum sırasında ama asla anlattığı kadar kötü değildi. Hatta onun yüzünden kendi doğumumun güzelliğine odaklanamadım çünkü hep daha zor olacakmış gibi bekledim. Sonra bir baktım doğmuş kızım 😊 korkmayın merak etmeyin kadın vücudu o bebeği içinde büyütmeyi biliyorsa çıkarmayı da biliyor. Kendinize güvenin vücudunuza güvenin. Herkesin doğumu birbirinden çoooook farklı. Olumsuzları duydum etkilendim ama kendi doğumumun güzelliğini kaçırdım ben. Biliyorum elinizde değil ama benim gibi yapmamaya çalışın. Çünkü sonu çoook güzel oluyor