Merhaba; ben oğlumu 5 aylıkken yaptırdım hiç sorun yaşamadık çok şükür ilk çişini yaptığında ağladı sonra herşey normaldi bezli oldukları için daha kolay iyileşiyorlar çişleri iyileştiriyormuş bezine kantron yağı sürüyordum pipiye de bir krem 3 gün sonra iyileşmişti... küçükken agrı eşikleri düşük olduğu için daha kolay oluyor dönemi geçirmek ben tavsiye ederim yaptırın çok rahat edersiniz bizden sonra tüm tanıdığım erkek anneleri çocuklarını sünnet ettirdi... oğlum şimdi 8 yaşında 🙈
Dügün isterseniz yapılır illa ogün kesilmesine gerek Yok ki adı üstünde dügün çocuk oynasın eğlensin keyfini çıkarsın bana doğru olan buymuş gibi geliyor ☺