happybubu Merhabalar, NIPT testi için İzmir’de nereyi tercih ettiniz, nedeni ne idi? Son ücretleri de paylaşırsanız fikir olur :) GENTAN’ın yorumları çok yüksek, spektrumu da geniş duruyor. Eurofins hakkında pek bir şey bulamadım.
momysss happybubu bugün eurofinse verdim tam kapsamlı paket 18 bin verdim iyi diyolar bakalım görücem
Briahll happybubu ben gentan a yaptırdım memnun kaldım canım 29 mayısta yaptırdık 5 haziranda sonucu aldık. Fiyat olarak o zaman 13 bin TL ödedik.
irmairma happybubu Natera Horizon bölge sorumlusu Cüneyt bey bizimle çok ilgilendi ve çok memnun kaldık .
irmairma happybubu tek gebelik ise panaroma plus yaptırman yeterli biz kistik fibroz testini de ekletmiştik canım aklında olsun
happybubu gizel aaa 8 günde sonucu çıkanları okudum daha önce, sizin çok yakın hadi bakalım artık her bir gün gelebilir sonuçlar :)
happybubu Briahll ne kadar hızlı :) oradaki beyefendi de bu arada çok güven vericiydi. Eşim işi gereği başka bi alanda eurofins ile çalıştığından ve güvendiğinden daha bi sempati besledi o yüzden tercih ettik.
momysss happybubu ay yok ya off 7 gün oldu bugün adama yazdım 10 gün içinde cıkıyomuş 3 gün daha var bakalım
happybubu momysss benim 6 gün oldu diye hiç yoklamadım. 8-12 gün arası çıkmış sonuçlar burda okuduklarımda