Premsescik canım aynı yoldan geçiyoruz ben sütümü sağıp biberonla içiriyorum. Doktorlarda çok gezdim bu çocuk emmiyor diye ama hiç bi çözüm olmadı boş boş gidip geldim. Kan idrar hepsi temiz çıktı. Şuan 5 aylık. Hala aynı 2 saate 60-80 ml anca içiyor sağdığım sütü. Her marka mamayı aldım içmedi az bişey içinde dudağın çevresi kızardı. Bide eczaneden alerji maması denedim onu da anne sütü gibi zar zor içiyor ama içiyor. 🙏🏼 5,5 ay 6 aya kadar sürüyor biz 4. Aydan 5. Aya kadar hiç kg almadık ama aç görünmüyordu içince doyuyordu. Keyfi yetindeydi götürmedim artık böyle büyüyecek malesef 🙏🏼