sseymamoms Kızlar sabah 9 gibi kan verdim gebelik için.sonuç hala çıkmadı. Bu halk sağlığının sitesinde sonuc hemen düşüyormuş ama barkod istiyor ve ben barkod falan almadım nasıl öğrencem ? Bekleyemiyorum bilginiz varmı?
azee16 sseymamoms ben sağlık ocağında idrar kan verdim beta 2 gün sonra diğer sonuçlar ertesi gün e nabızda gözüktü canım
gerigeldik sseymamoms E nabızdan tahlil verdiğiniz görünüyorsa eğer orda barkod numarasıda yazıyor, sağlık ocağınızın bağlı olduğu ilin hastanesinde barkodla sonuç öğrenmeye bakarsanız orda görünür sonucunuz. Ben o şekilde öğrenmiştim
sseymamoms gerigeldik barkod olsa öğrencemde slaak gibi barkod almadım. E nabızda sadece ziyaretlerde gözüküyor barkod yok🥲🥲
minnos1b Ay evet ben de bugün kan verdim sağlık ocağında. Bir anlık boşluğuma geldi. Direkt acilden verirdim bu kadar beklemezdim 🤦🏻♀️
menemse sseymamoms canım ben http://213.194.119.66:8101/online-web/onlinelbs/onlinelbs.html Burdan sonuç öğreniyorum. Erzurumdayım ama bilmiyorum her şehirinki farkşımı olur