ozgyrs ben 32.haftadan beri
kaşınıyorum..ama benim alp değerim normalden biraz yüksek çıktı ilaç kullanıyorum kızarıklıklarım geçti ama belirli yerlerde kaşıntı devam ediyor..malesef canım doğurunca ancak geçiyormuş kaşıntılar🙄strsten de oluyormuş hiç stres yapma dayanıcaz yalnız değilsin 🙋🏻♀️🤰🏻