saturn0908 Kızlar dün doktora gitmiştim karından ultrasonla keseyi gördüm kanama alanı falan olsa doktor söylerdi diye düşünüyorum afedersiniz pembe akıntı gelmiş çamaşıra bulaşacak kadar değil ama akıntıda pembelik var normal mi bu gün 5+6 haftalığım
iz_l344 Benim 2. Gebeligimdede gelmişti sadece silince canım kanama olsa doktor söylerdi normal kanama gelmesi tehlikeli zaten aksi durum olursa gidersin pembe genelde yerleşme kanaması oluyo
saturn0908 iz_l344 ben de sadece silince lavaboda fark ettim çok korktum dün ultrasonda bebek falan da görünmedi zaten sadece kese vardı
saturn0908 777b geçti ertesi gün henüz doktora gitmedim o yüzden yarın gidicem ☺️çok mu lekelenmeniz kaç haftalık şuan