Bebissever kan, idrar, burundan sürüntü hepsini yaptılar.
Bir gün önce testler için çağırdı hastaneye, ertesi gün sabah erkenden sezaryene aldı doktorum. Aç aç bekletmemek için böyle yapıyormuş.
İlkinde sabah hastaneye gidince testlere başlanmıştı, sonuçların çıkmasını bekleyince doğum da öğleden sonraya kalmıştı.