pinarkrks ben yaptırdım iyi bir firmada yaptırmak çok önemli, testin güvenilirliğini arttırıyor. Şükür düşük risk çıktı. Risk yoktur demiyor hiçbir test zaten. %99.9 doğruluk oranı. Sonrasında perinatalog mide ve yemek borusuyla alakalı bi durumdan şüphe etti. Fetal dna’da yaptırmış mıydınız sorun çıktı mı diye sorduğunda sorun yoktu dedik. Ertesi gün tekrar kontrole çağırdı. Sorun yoktu. Bir önce ki gün ki muayenede bebeğin pozisyonundan dolayı görememiş. Fetal dna yaptırmamış olsaydık o gece zehir olurdu.