Selam Kızlar 🌸
size sorum olcak fikrinize ihtyacım var benim gbi olanlar yazsın Uzun olablr yazım kusura bakmayın
Eylül 9 adet Oldum 15 şinde Bitiş ertesi gün
İlişki olmuşta bebek istyorum bircoğunuz bilyorsunuzdur . Yani Toplam 4 kere ilişki oldu Yumurtlama zaman ı akıntım oldugu için artık daha iyi bilyorum yapışkan uzayan yumurtlama zamanı dan 2 gün önce oldu en son İlşki
Adetim düzensizleşti 29,35 gün aralıgında oluyordum Pcosum da 40,50 arası Uzadı yanlız Benim
Sağ sol Kasık agrım oluyordu sabhları ve yediğim zamanlarda bulantı Oluyor Şimdş Otrsam kalksam Yatsam adet agrısı gbi ve Sağ kasıgımda sancı oluyor batma gbi Benim gbi Olup Gebe oldugunu ögrendimi Bundurumu yaşayan varmı ? kasık agrı yaşayan Tek Duam şuanki yaşadıgım inş Gebelikten Olr 😔 Enfeksiyon Kistten ve benzeri şeyler istemyorum artık Yoruldum sağlık problemlerinde Dua eder Dua bekliyorum Kızlar