Minnikkbebii hemşireye vermek için bi tane müslin koydum kundak yapılması için birde nohut battaniye koydum. Ayrıca yanıma kendim penye battaniye aldım ve çıkışta sarmak için kalın battaniye aldım. Aynı zamanda doğum yapacağız sanırım :) biraz havalar serinledi bence çıkışta kullanmak için kalında koyun, hastaneler sıcak olabilir ama dışarısı soğuk artık bebişler üşüyebilir