Selvis Arkadaşlar bebeğinin böbreklerinde sıvı birikimi olup da Artmayan ilerlemeyen var mı ? Olan sıvının doğuma kadar ilk haldeki gibi kalan var mı ?
ferdaasaf Selvis canım benim bebegimdede böbreginde sıvı birikimi vardı 20. Haftada sonraki kontorolumdr yok olmustu erkek beneklerinde cok görülen bişeymis ama kız bebeklerdede oluyo sıkma canını
Selvis ferdaasaf benim bebeğimde de var 5 ve 6 ml ama az önce bi arkadaşta okudum doktoru artmadı demiş doktor değiştirince anlamış meğer arttığını. Çok pimpirik oldum şu an. 2 buçuk aydır artmadı diyor doktor
Selvis kayaeda sıvı birikimi idrarının tamamını boşaltamıyor demek. Ama genişleme de o anlama mı geliyor bilmiyorum ki