bebeklerim__ valla hiç belli olmuyor ya, dün ağlamaktan mahvoldu mesela karnını zeytinyağ ile ovdum sardım ayaklarını sıcak tuttum rahatladı bazen de hiç gerek olmadan çıkarıyor, rezene içiyorum bi kaç gündür onu kullandığımdan beri hergün kakasını yapıyor bilmiyorum tesadüf mü oldu normalde 3 günde 1 yapıyodu, yediklerime çok aşırı dikkat etmiyorum aslında bazı doktorlar ısrarla annenin yedikleri bebeğe gaz yapmaz diyor 😅 tabi kendim de rahatsız olmamak için aşırı gazlı şeyler yemiyorum sen naptın atlattın mı biraz da olsa