powerpuffgirlss Kizlar hergun gece yatmadan 2 prilam iciyorum yine gun icinde bulaniyodu ama dun unutmusum gun icinde bi tane ictim gece iki tane icerim yatmadan diye ama hem basim cok fena agrimaya basladi hem midem cok kotu ilac ne zaman etki eder
kyaas powerpuffgirlss aynı durum bugün yaşadım gece yatmadan 2prilam içiyorum beni idare ediyor o gün dün gece unuttum zorsundum kalkmayada geçmiştir belki diye kustum bulantı baş ağrısı
hamzaezel powerpuffgirlss bende pirilam kulaniyom fayda etmedi onzyd fiye bir ipac verdi doktor onu kulaniyorum
zengerbeyza İlaç 1-2 saate etki ediyo bende. 17. Haftamdayım Bende sizin gibi prilam atmadan duramıyorum doktorum sabah aç karna içmemi söyledi. Sabah 1 tane atıyorum tüm günüm bulantısız baş ağrısız mükemmel geçiyo çok şükür.
powerpuffgirlss zengerbeyza bana gece dedi bugun sabah ictim ama banamisin demedi tok karna ictim gerci iceli 3 saat olmustur bana yaramadi galiba :(
powerpuffgirlss hamzaezel oylemi bi soruyum doktora cunku gece iki tane iciyorum yinede baya bulantim oluyor ya
elrahe08 hamzaezel bende aynı şekil o anca kesiyor sadece kusmayı bulantı devam prilam asla işe yaramadı
sezenyasemin Ben bulantılarım varken günde 4 tane içiyordum yoksa etki etmiyordu 16-15 haftalarda geçti bulantılarım
sevilaycantez Bende 2 tane içiyorm ama sabah aksamda metpamid içiyorum o yüzden prilamı 1 e düşürsem mi acaba diye düşünüyorum ne dersiniz?