kedisis Hanımlar ben çok kilo aldım daha 7 aylık gebeyim. Benim sorum şu, hastaneden çıktıktan sonra kaç kilo gidiyor? Bu kilolar gidecek mi..
beyzzsenturkkk kedisis doğumdan sonra 1 ay içinde 65e düştüm ve 3 sene boyunca 65den ne düştüm ne de çıktım 65le tekrar hamile kaldım 79la doğum yapmıştım 55le hamile kalmıştım 3 sene önce
Havin49_ kedisis benimki normal doğum 4 kilo tek gitti 15kilo almıştım oğlum 14 aylık tekrar hamile kalınca 7 kilo verdim hala vermem gerken 4 kilo var
Busrabbygt kedisis ilk hamileliğimde 10 kilo alıp ilk 6 7 kilosunu o hafta vermiştim sonrasında da kilo verdim. 2. Gebeliğimde de ilkinden 4 kilo düşükle Hamile kaldım şu an 7 8 kilo arası almışım 1 ay sonra doğum hemen veriliyor bence yediğine içtiğine dikkat edip sağlıklı beslenirsen
Havin49_ deletedmom43191 14 aydır doğum yaptım hala 4 kilom var verecek normal doğum yaptım alakası yok
hnyildirim 70le hamile kaldım ben 83le filan girdim doğuma sezeryan oldum bir hafta sonra 74e düştüm doğum yapalı 23 gün oldu bidaha tartılmadım daha da gitmiştir inşallah 😬
deletedmom43191 Havin49_ dmekki fazla kilo aldın yani ben dogumdan çıktığımda gebelikte aldığım kilo gitmişti üç dogumda da
Havin49_ deletedmom43191 14 kilo aldım çokta değil yani 30 kşilo alanlar var ben ideal kilo alımındaydım ama hemen kilo veren biri değilim
kedisis Catperson Benim riskten dolayı 2 aydır yatıyorum ve aşırı iştahım açık. İnsallah benimde gider ya siz istahlımıydınız belki ödem de olabilir sizinki
Catperson kedisis ilk aylarda almadım hatta verdim ben kilo, mide bulantılarım çok fazlaydı. Çoğunu son aylarda aldım kilonun ve ödemim de çok fazlaydı. Son haftalar inanılmaz iştahlıydım, gece kalkıp bir şeyler yiyordum.
Havin49_ deletedmom43191 bünye farkı cnm sen normal doğumda gidiyor demişsin ya yani benimde normaldi ama gitmedi
deletedmom43191 Havin49_ bende gittigi icin oyle yazdım bu karisma hakkını bulundurmaz yaşadığım şeyi yazdım gitmiyo etmiyo diyosun benim fikrim bana senin fikrin bana iyi akşamlar.
Havin49_ deletedmom43191 kötü bişey demedim siz niye alınganlık yapıyorsun ben herkesin süreci farklı sen normal doğum dahi herkesi genellediğin için dedim iyi akşamlar