elfgkce- Kızım 30 haftalık şuan ikinci gebeliğim sağlık ocağı tetonoz aşısı için aradı da bu aşı 5 sene arayla yapılmıyor mu ben mi eksik biliyorum ilk kızım da yaptırmıştım iki buçuk sene önce
GmtpeeN elfgkce- benim ilk cocugum iki yaşında iki doz tetonoz olmustum ikinci çocuğa gebeyim 5 aylikken gittim aramadilar kendim gittim ilk doz yapıldı ikinci doz ne zaman yapilcak dedim ikinciye gerek yok cunku gebeliklerin arasında kisa zaman var denildi yani 2 sene sonra gebe kaldığım icin tek doz yapıldı
Meral_63 elfgkce- elfgkce- geçen ay 23 de yaptım Perşembe günü yine gel dedi aile hekimi ikinci için galiba
mavi123_ elfgkce- benimde oğlum 3 yaşında ozaman 2 doz yaptırmıştım Dr 3 buçuk sene geçtiği için 1 doz daha yapalım dedi. 1 doz yaptırdım. Gebelik olmadığında 5 senede bir yapılır evet ama gebelik olunca ve özellikle sezeryan olacaksanız bir doz yaptırın
mom_51 Benim 5 buçuk sene olduğu için tek doz yeni tip aşı vururuz yeterli olur demişti hemşirem. Bu ara grip aşısını araştırıyorum eğer yaparsa bizim sağlık ocağı hemen gidip yaptırıcam. 3 haftadır geçmedi bir türlü
elfgkce- Kev yaptırdım ben iki doz koruyucunun etkisi yokmuş eğer 3 toz yapılsaymış gerek yokmuş doktorum öyle dedi
Fuunndaaa elfgkce- bende 2022 yılı sonunda iki doz yaptırmıştım , yine aradılar sağlık ocağından doktoruma sordum son 5 yıl içerisinde iki dozun varsa yaptırmasanda olur dedi
Bbgg mom_51 21 de tdap boğmacalı olandan oldum ben de , 2021 ağustosta işe giriş sebebiyle tek doz tetenoz olmuştum . Doktorum tek doz yeter diyor ebe 2 doz yapalım diyor