Minikkkk_0 yilda 40 gün tek hekim raporu haricinde yılda 90 gün heyet rapor hakkiniz var ister 30 / 30 ister 45 /45 yada 20 şer gün hiç fark etmez doktorunuz heyet raporu verebilir. 10 günü aşan raporlar heyet olarak geçer 3 hekim imzalı verilir . Birisi dr nuz digeri hastanede olan herhangi uygun brans olabilir.
Böyle bi sebepden dolayi sizi işten çıkaramazlar siz haklı durumdasınız, kesinlikle drnuzun önerilerine uyun🙏🏻