Merhabalar sat a göre 13 ultrasona göre 14 haftalığız bebek hareketlerini hissetmek için çok mu aceleci davranıyorum ya bu ikinci gebeliğim ama sırt üstü falan uzaninca belki hissederim diyorum kendimi dinliyorum da ne pıt pıt hareketi ne de başka bişey hissetmiyorum normal mi benimle aynı haftada olanlar hissettiniz miii??🤗