Smyyglgn54 Ben açıkçası bencilce buluyorum böyle bir düşünceyi niyetim sizi kırmak değil beni yanlış anlamanızı istemem. Onları da düşünmemeniz lazım o vakit. Doğum hikayeleri paylaşmayalım, çocuğumuz ile ilgili bir şey paylaşmayalım onların üzüntüsünü düşünere. Okurken üzülmesinler diye. Her ikisi de aynı kapıya çıkmıyor mu ?