Daisyy000 Annesii66 2 isimlerin ikiside karmaşık olmamalı bence. Yani Zeynep Lina olsa okey derim ama mesela Eflin Lina ikisi de yeni nesil ve telaffuzu zor isimlerden olduğu için bence tek isim daha mantıklı
Serde55 Annesii66 Uyumlu değil ama Alya İnci diyorum. İkisi de ayrı ayrı güzel ve anlamlı. Eflin, Lina, Mira anlam olarak şaibeli isimlerden
Annesii66 Serde55 bende alya inci ismini beğeniyorum aslında inci hüma çok istedim eşim alya diyince değiştirdik 🥲