Maya07 Kızlar hani erkek anası olmak güzelleştiriyordu? Benim esas tipim kaydı forsum yerlerde 🤦🏼♀️ yüzüm de benlerim belirginleşti hep kendimi hiç beğenmiyorum cildim çok kötü oldu sanki her an sivilce dökecekmişim gibi 😭😭
Nisanmomy Maya07 Rabbim nasip ederse ben de erkek annesi olacağım. Şu an kollarımda sivilceler başladı ve aşırı tüylenme sorunu yaşıyorum😀 sizin kaçıncı haftada benler çıkmaya başladı acaba
blippi Maya07 Allah evlatlarımıza sağlık ömür versin , 3 yaştan bildiriyorum çok zor ve inat her şeye inat
Hilalarzu Maya07 benim de erkek çocuğum olacak, 1.trimesterda henüz cinsiyeti bilmiyorken göğüs ve boyun bölgem, yüzün hep sivilceydi 2.trimestere girince baya düzeldi şimdi 3.trimesterdayım artık tekrar çıkmaya başladı ve göbek bölgem de inanılmaz kıllanma yaşıyorum artık başa çıkamıyorum saldım hahahah sağlıkla gelsinler
Maya07 Nisanmomy valla ben 14 haftalığım 1. Haftadan tipim kaydı benim 😂😂😂😂 benler çıkmadı ama yüzümde var olan benler büyüdü leke gibi oldu anlamadım
Maya07 blippi yapacak bişey yok sağlıklı sıhhatli olsunlar yeter 🤷🏼♀️ onları dünyaya getirmeyi biz seçtik 😀
Nisanmomy Maya07 benim de göbeğimde ve çene kısmında oldu yanak kenarlarında da hafif var. Doktorum alma doğumdan sonra dökülür dedi ama bazen çene kısmına alıyorum
Nisanmomy Maya07 bebiş biraz büyüdükten sonra epilasyona gideceğim sanırım. Bazıları koyu oluyor gözüme batıyor dayanamıyorum🤣
aliimraan Maya07 vala beni baya güzelleştirdi oğlum, kendime bakmaya kıyamıyorum o derece 😂,herkeste aynı değildir bence ,benim de tüylenme sorunum arttı
Maya07 aliimraan ya böyle duş alıp süslenip püslenince kendimi beğeniyorum ama ne biliyim sabah bir kalkıyorum ergen suratı gibi
aliimraan Maya07 ben makyaj yapan, süslü püslü değilim, doğal halimle gene iyiyim 😁,ama kızıma hamileyken çok çirkinleştim kendime bile bakmak istemiyordum,o derece lekelerim vardı, yüzüm çökmüştü tipim gerçekten kaymıştı 🤣
Havin49_ Maya07 ben hiç güzelleşmedi ilk oğlumda da bu hamileliğimde de kılanma ve çirkinleşme çok oldu bende