Ozgemlym _yessimm 28 haftalığım bende plesanta previayım ama bununda farkları varmış. Benim rahim ağzının yanında kapatmıyor özel birşey söylemedi doktorum ama ağırlık kaldırma çok yorma kendini bi tık fazla dikkatli ol dedi erken doğum riski nedeni ile. İlk kızım normal doğum eğer rahim ağzını kapatmazsa normal olabileceğini söyledi. Son zamana kadar çıkabileceğini de söyledi ama erken gelme riskinin daha çok olduğunu söyledi. Vajinada baskı vs oldukca çok ağrı da oluyor biraz yorulursam. Bebekde baş geliş pozisyonda şimdiden. Sağlıkla gelsinler ❤️🙏
Nurtanesininannesi _yessimm ben 35 haftalık gebeyim, benim de plasentam aşağıda ve hala yukarı çıkmadı, birkaç hafta içinde çıkmazsa sezaryen olacağım. İnşallah çıkar, tabii ki bebeklerimiz nasıl sağlıklı dogacaklarsa o şekilde olsun doğumumuz 🙏🍀
Nurtanesininannesi _yessimm çok sevindim sizin adınıza , darısı başıma diyeyim doğuma bir iki haftam kalsa da 😅
dusperisi Nurtanesininannesi merhaba öncelikle hangi hastaneye ve hangi doktora gidiyorsunuz plasenta previa için
Seymatrkay idilaytun Maalesef bebeğimi 17+3 de kaybettim. Erken doğum ile. 1 hafta oldu. Rabbim size bağışlasın.
Seymatrkay idilaytun Allah razı olsun. Bizim perde arkasında göremediğimiz şeyler vardır. Allah büyük.
idilaytun Seymatrkay ben de öyle diyorum Allah ne yazdıysa o olacak. Üzülüyorum ağlıyorum korkuyorum ama sabretmekten başka çare yok. Allahım size bol bol sabır versin bir şeye ihtiyacınız olursa lütfen söyleyin 🙏🏻
Seymatrkay idilaytun Allah sizden razı olsun. Dua edin yeter. Ben de çok tedirgindim ağladım ama olacak olan oluyor. Tüp bebek tedavisi ile olmustu. Ama kısmet değilmiş. İnşallah siz bebeginizi kucağınıza alırsınız.
idilaytun Seymatrkay Allahım en kısa sürede kolaylıkla tekrar bu duyguyu size yaşatsın inşallah.. dualarım sizinle olacak