busu1 Geçen hafta 5+5 te gittiğimde gayet düzgün ovaladı bu hafta 6+6 kalp atışı duyduk hamd olsun ama kesenin şekli böyle olmuş doktor iyi veya kötü yorum yapmadı bakicaz Allah verirse dedi sorunca da böyle olup sağlıklı gebelik sürdüren var mı ?
Rose_07 busu1 olabilir daha ne şekiller alacak. Doktor düzensiz demediyse korkma. Benimkide V şeklindeydi.
Elifimsib busu1 doktor kese şekliyle ilgili özellikle yorum yapmadıysa sorun yoktur muhtemelen. Benimde başta çok garipti sonra fasülye gibi oldu sonra daha da değişti falan her seferinde daha farklı duruyordu. Doktorların ultrasonda bakarken bastırma şekliyle falan değişiyormuş öyle demişlerdi sorduğumda
Minikkkk_0 busu1 bebiş büyüdükçe kesede büyüyor ve değişiyor korkmayın lütfen sağlıkla sıhhatle kucaklarımıza alalım bebişlerimizi ☺️
busu1 Rose_07 İnsallah normale döner yada normaldir ilk defa gördüm hep oval veya yuvarlak olur diye düşünüyordum😒
busu1 Elifimsib Söyle bi cümle kurdu ama bak kesen asagi doğru uzamış yine de dikkat edeceksin dinlen dedi bende neden böyle olur problem olur mu dedim bilemeyiz Allah verirse gelecek her türlü dedi hani demedi ki ilerleyen zamanlarda duzelir falan odasına gidince tekrar sorunca da üstün koru cevap verdi ne dusuk olur diyor ne olmaz diyor bilemedim bende ilk defa da gördük bu şekilde vajinal baktı birde
busu1 Minikkkk_0 Amiiin düzelir dimii böylesi denk geldi mi ben kendimde görmeden önce denk gelmemişti geçen hafta duzgundu ufacık ovaladı 1 hafta içinde böyle olmuş 🤷♀️
Minikkkk_0 busu1 düzelir düzelir içiniz ferah olsun benim yuvarlak oldu fasulye gibi oldu hep değişiyor