klncbebek vanilya_kokusu_ benimde öyle oldu eczanenin insafına kalmış ilacı bana verdi günü dolunca gidip yazdırdım doktoruma içmem şart diyip isteseydiniz keşke
vanilya_kokusu_ myangelson kız anlamıyorum ben niye evde öyleyim başka bir yere gitsem hiç bulantı olmuyor hafta sonu kayınvalidemlere gitim kaldım iki gün orda ne kusma ne bulantı oldu prilam i da almadım unutmuştum evde düşün
teraziela vanilya_kokusu_ 17+2yim her gece iki tane içiyorum sıkıntı yok dün gece artık haftam ilerledi azalmıştır diye düşündüm ama yanılmışım 24 saat dolmadan kustum 🤢 biz doğurana kadar içicez sanırım 😕
Burnosunn_annesi vanilya_kokusu_ canım çok geçmiş olsun mide bulantısını çok iyi bilirim. Sana tavsiyem aile hekiminden yazdır orada doktor 4 paket bile yazıyordu biliyor musun Ben 2 paket falan alıyordum senin de aklında bulunsun.
Burnosunn_annesi vanilya_kokusu_ aaa🤧 bizim burada bazen öyle oluyordu eczacı veriyordu sağ olsun hafta sonuna denk gelince biz gidip yazdırıyorduk öyle kolaylıkla sağlıyordu bazı insanlar saçmalıyor ya ne olacak sanki 😬
3535abc Valla ben geçen aile hekimine gittim bana 3 paket yazdı bunun süresi olduğunu ilk defa duydum canım Allah kolaylık versin bize