gizdiyebirisi cakirbebek merhaba, erken doğum vs bir risk yarattı mı bu durum? Bendede sürekli tekrarlıyor. 28 haftalık oldum. Sürekli fitil kullanmama rağmen geçmek bilmedi.
cakirbebek gizdiyebirisi bence hamilelğin ilgisi var şu anda bir sıkıntı yok bende erken doğurmadım ama ilerlerse enfeksiyon tabi o ciddi bir durum olabilir