Kızlar benim geçen hafta kanamam gelmişti fitil ve iğne kullanmaya başladım günden güne rengi kahverengiye döndü ve azaldı. Eveli gece yine kırmızı kan geldi şimdi koyu kahve olmuş ama tam azalıp bitmek üzereyken kanın tekrar gelmesi normal mi. Yani başına gelen var mı