balemdar Kızlar dün 38+4 de kontrole gittim doktor 3600 gr dedi doğsa iyi olur doğum zorlaşır gibi bi cümle kurdu çok korktum sizce kilosu anormal mi veya daha düşük doğabilir mi bazen tutmuyor ben normal istiyorum ama tık yok şuanda :(
beyzaakartal balemdar doktorun söylediği genelde tahmini rakam oluyor ama kilo olarak haftasına göre normal bence benim bebeğime 37+3 te 3950 dedi doktor ama bi 400 gr falan yanılma payı oluyor genelde
2kizannesi30 balemdar canım Bence normal O haftalarda 4 kilo olanlar var onlar nasıl doğuracak ben bile 35 haftadayken 3 kilo dedi kalpten gittim ben nasıl doğuracağım diye normal seninki korkma doğrusun ya 5 kilo doğuranlar var.
balemdar beyzaakartal umarım vardır çünkü doğum belirtisi yok şuan doğsa normal ama 4lere çıkarsa nolacak
balemdar 2kizannesi30 ay öyle mi diyorsunuz ben son 1 haftadır güzel yönettim stresimi baya azaltmıştım zaten epidural düşünüyorum inşallah ama doktor böyle diyince korktum :)
2kizannesi30 balemdar o zaman daha rahat doğurursun hiç korkma iri bebek değil doğuma şurada ne kalmış bir bakmissin doğurdum postu açmışsın hiç strese girme 🫣Ben bile o kiloda doğurmak istiyorum 😁