hera33 Canım kzılar selam yıne ben, adetim iki gün geçti ama regli olacakmış gibi bir his var alt karnımda siz ne durumdasınız?? böyle regli olacakmış gibi olup hamiş olan arkadaşlarım tarif edebilir mi?
meryemmana hera33 bende hep adet olacakmis gbi belirtiler ağrılar yaşadım hatta ,6 gün bekledim ha oldum olcam dye sonc pozitif çıktı
sseymamoms hera33 kız bende öyleyim adet ağrısı yaşıyorum tuvalete gidiyorum yokkk. 3 gün geçti bugün artık dayanamadım kan verdim sonuç bekliyorum🫤🫤
Senadumann Bende 6 gün sistim regli olucam sandim hep ama sonra bir öğrendim ki ikizlere hamileyim şuan 33+4 olduk
hera33 Senadumann maşallah sağlıcakla büyütün. Belirtileriniz nasıldı alt karın ağrınız var mıydı.. tarif edebilir misiniz
Esrauznn derryaaneva 23 haftalık oldum . Bat öncesi 10 gün kadar adet ağrısı yaşadım göğüslerim şişti dokununca acıyordu regl belirtisi sandım bide iki gün burnum tıkandı sebebsiz oda belirtiymiş sonradan anladım
derryaaneva Esrauznn bende de mide.bulantisi ve kasik ağrısı var bide ayaklarım çok üşüyor sadwce ayağım üşüyor teste çıktı ama kan vermedim daha
Senadumann hera33 evet alt karnimda ağrı vardı gogsumlerim çok sisiyordu acıyordu bide bende istemssiz agresiflik vardı hep oldum olucam dedim 6. Günde test yaptım pozitif 7.gunde 1200 beta HCG öğrendim şimdi iki kızımı bekliyorum bir oğlum var 3 yaşında Allah sizlere de nasip etsin inşallah
Senadumann hera33 amin canım Allah isteyen herkese nasip etsin benim sürpriz oldu istediğimiz birşey değildi bide ikiz olması şaşırttı bizi hamilelerin duasi kabul olurmuş dilerim Allah isteyen herkese nasip eder bu yolda kimsenin kucağını boş bırakmasın
hera33 sseymamoms testte negatifmi cnaımm aynı durumdayız ya hep aynı ayzılar aynı kişiler hepiimizin birden reglisi mi gecikti anlamadım ki :))
kirr Ben de adet ağrısı yaşadım günlerce hatta havuza gidecektik adet olucam gitmeyelim dedim gitmedim meğer hamileymişim