Orkidem8 Kızlar merhaba 4 haftalığım Tsh yüksek çıktı yeme içme olarak nelerden uzak durmalıyım neler yemeliyiz öneriniz nedir 🥰🌸
mlsmrtgl Orkidem8 benimde değerim gebelik için yüksek çıktı bende bugün ilacı aldım. Doktor mutlaka aç karnına almamı söyledi. 2 saatte bir şey yememek gerekiyormuş.
meryys Orkidem8 İlaç verdi mi ben sadece ilaç kullanıyorum başka bisey yapmıyorum ekstra sabah 5 gibi uyanıp alıyorum ilacımı
Leontiine Orkidem8 benim doktorum tiroidin yiyecek içecekler alakası yok demişti sadece ilacı düzenli aynı saatte almak önemli ilacı aldıktan sonra en az 30 dakika hiçbir şey yiyip içilmemesi lazım dayanabiliyorsanız 1 saatte bekleyebilirsiniz
Orkidem8 Jrnfudjrjr evet bugün aldım ilacı daha bakalım ne olacak bilmiyorum herkezde bu sorun var niye böyle anlamadım ya 😌
Jrnfudjrjr Orkidem8 ben gebeliğin başından beridir beridir kullanıyorum gebelikten 2 sene önce de kullanmaya başlamıştım bazıları sadece gebelikte yükseliyor doğumdan sonra düzene giriyor
sadece1selda @Orkidem8 türk kahvesi tiroid ilacının emilimini azaltıyor buna dikkat edin derim ilaç kullanırken