Zehbahce prensesssannesi benimde öyle kendimi zor tutuyorum iki gün daha dayanmaya çalışıcam hayırlısı olur inşallah
sseymamoms Kızlar sonuç e nabıza düşmedi ama halk sağlığı gibi bi site varmış ordan direkt öğreniyormuşsun barkod istiyor barkodum yok bilginiz varmı nasıl öğrencem
Sendenbanakalan prensesssannesi normlde 3-5 ekim bekliyordum 8 ekim oldu ekıntıdan başka bi durum yok