bymiraymom Merhabalar uzun zamandır foruma girememiştim bir girdim ki anasayfamda kızımın ismine denk geldim ve yorum yazmak istedim :)
Kızımın ismi Eliz çok severek verdim bu ismi :)
Şuan 6 yaşında :)
içinize sinen ismi verin derim. Kimseye sormayın demeyin . Buraya bile sormayın. Ben, detaylı araştırmalarım sonucu ve Diyanete sorarak bu ismi vermiştim iyi ki diyorum Eliz olmuş 🥰 TDK ya göre el izi olarak geçiyor. derin bir içsel eğilimi simgeleyen bu isim, hükümdarlık ve asaleti de çağrıştırır anlamı bu şekilde 🌸 Sağlıkla kucağınıza alın inşAllah