3kedili2bebekli Esrakrc ay inşallah vardır var gibi duruyor ama yani kan verin düzenli 2 günde bir inşallah sağlıkla kucağınıza alın kimyasal yasadiysaniz hemen kadın doğuma gidin sebebini bakıyorlar genelde kan sulandirici iğne ve ilaç başlıyorlar