seymazehra Şuan 37+5 im midem aşırı yanıyor ve batıyor eskiden süt geçirirdi şuan hiçbişey fayda etmiyor ve 2 gündür mide bulantımı da tetikledi hiçbirşey yiyemiyorum aç dolaşıyorum gece asla uyuyamıyorum benim durumumda olan var mı
Bicirik2025 seymazehra benimde midem cok yanardi muz yerdim hep. 38+0 da dogurdum . Bir doktorunuza gorunun.
atesismom canım bende öyleyim normalde yanma çok olur ama mide koruyucu yazdırdım doktoruma çok şükür şuan hiç yok 37+4deyim söylersen yazar