Teacherobilmi benim erkem doğum riskim vardı ben çantamı 27 de hazırlamıştım ama herşeyini hep yenidoğana göre almıştım ve koymuştum çantam hazırdı . 34 de doğdu kızım sana tavsiyem doğum yapacağın hastanede ki yenidoğan yoğun bakım hemşiresine sor detaylı içinde rahat eder. Bana sadece biberon al lansinoh demişlerdi . Kıyafetler bol ve büyük geldiği için prematüre kıyafeti almıştık iki takım , ıslak mendil , bezin kalıbına göre mesela Sleepy 1 kızıma tam olmuştu ama prima 0 no oluyodu . İnce müslin battaniye , ağız mendili , şapka , çorap istemişlerdi benden . Bebeğin doğduğu zamanki kilosu , boyu da önemli şimdi prematüre alırsın ama ona olmaz normal yenidoğan giyer belki küveze girmez yanına gelir direk