Malesefki kendi dr.um başka bi hastaneye gitmiş ne güzelde alışmıştm memnundum usg den bakarken banada ekranı çevirip gösterip anlatıyodu kilosuna varana kadar ama şimdiki dr da iyi ama sadece kendisi bakıyo anlatmıyo soru sorarsan cevap veriyo ultrason fotosuda vermiyo. Siz memnunmusunuz kızlar dr larınız nasıl