Ayfersalih28 merhaba ben eylül15de regl oldum regl bitdikden 6,9,14,16cı günlerinde ilişkide oldum sizin dediyiniz gibi ancak su içiyorum göğüslerimde ağrı var sag tarafda şişkinlik ve ağrı var şimdide karın altında kramp gibi oluyor ağrım çok bekliyorum bir şey olurmuu