Mutlubiriol canım biz 1 yıl uğraştık. 1 yıl boyunca denemediğim şey kalmadı. (Eşimin sperm testi de pek iç açıcı değildi bu arada) 1 yılın sonunda artık dedimki amaaan olmuyosa olmasın yeter sıkıldım dedim, ve yumurtlama günlerinde ilişkiye girmedim. Reglden sonra sadece 3 defa ilişki yaşadım sonra şehir dışında çıktım 2 hafta yoktum. Paket paket sigara içtim alkol içtim b*k gibi beslendim kardeşimin düğünü vardı oynamadığım kadar oynadım zıpladım. Bi döndüm “hamileymişim” 😂😂 Meğer çocuk çocuk dye diye o kadar cok stres yapmısımki, saldığım ilk aydan hamile kaldım. Çok dediler inanmazdım ama çok doğruymuş. Salmak lazım kafaya takmamak gerekiyor