myangelson Alya05 ay çok severim ya benim de annem Adanalı çok güzel yapar 🤩 bende yapıyordum da bebiskomla yapamıyorum annem buzluğa atmıştı onlardan pisireyim bari bir gün. Canım istedi 😄😄
Alya05 myangelson annenizinde eline sağlık eminim ki çok güzeldir 😋☺️ Buzlukta varsa çok partik yemeğin olmadığı bi akşam yaparsın yanına bi çorba oh miss
ppmerlina Baklavaseverim aa denemelisin. Ya et ya sucuk ya pastırma koyarlar, bence de en iyisi pastırma ama
Yazmelegi_ Baklavaseverim ben staj dönemindeyken yemistim çok hoşuma gitmişti şimdi bende yapıyorum gerçekten çok güzel. Sucuk vs de güzel oluyo❤️
Alya05 myangelson Kesinlikle öyle Az önce düşündüm mumbar alıp yıkasaydım buzluk için de buzluğımda yer yok
kurkmantosuzmadonna Alya05 eline sağlık. 🌸 Benim menü Domatesli makarna Şehriyeli yoğurt çorbası Turşu
Cimcime30 Alya05 içli köfte mis bızde yaparız kıymalı ama haşlarız Sivas’ta öyle yaparlar 🥰 nohut pılav az da yoğurtlu makarna yapıyorum
Alya05 Cimcime30 Benmde kıymalı canım Ama kıyma iç harcında. Sanırım siz dış hamurundan kıyma koyuryunuz Bende yanına mehir yaptım Türkçe ismini unuttum 😀😀😀 mehirde yoğurtlu bişi işte 😀😆
Alya05 myangelson biz çok severiz ya hele eşim çok sever. Buzlukta bulunsa iyiidr doğumda aralık ayında ya yanımda gelip kalan yapar en azından yemek olur 😄😄