Arkadaşlar kaç oldu konuyu açıyorum ama göğüsümün agrısına dayanamıyorum 10 gün önce doğum yaptım 2. Gün göğüsüm bezelenmeye şişmeye sertleşmeye başladı sıtma tuttu doktora gittim antibiyotik verdi geçti antibiyotik bitince tekrar başladı göğüsüm çok fena doktorum da sürekli sağacaksın diyor sağdıgım halde hiç iyileşme yok başına gelen var mı