Kızlar gebelikten önce lazere gittim ama gebelikte tüylenme tekrar oldu gebeliğin en başından beri jilet kullanıyorum. Ama sanki derim hassaslasmis gibi hissediyorum kanıyor çünkü hiç kanamazdı jiletten sonra. Doğuma yaklaştıkça iki kere falan ağdaya gitmek istiyorum ama korkuyorum ten hassas acaba yanma tahriş vs olur mu diye siz ne yapıyorsunuz doğuma yakın ne düşünüyorsunuz ?