myangelson Bulutlarda kaç çıktı? Tansiyondan dolayı da çıkabiliyor gebelik zehirlenmesi riski görülüyorsa 24 saatlik idrar toplanıyor bakılıyor. Ama eser veya 1+ çıktıysa bazen enfeksiyondan dolayı da öyle çıkıyor
Serfiraz Bulutlarda tansiyon da varsa sıkıntı. Tansiyon yoksa enfeksiyondan kaynaklıdır. Antibiyotik ile geçer.
Bulutlarda myangelson iki tane artı ++ şeklinde çıktı. Doktor kan değerlerin normal tansiyon takibi yapalım dedi . Ama tansiyonumu sürekli ölçüyorum normal gidiyor. Hafif enfeksiyonda varmış. Ya birde ben idrarı yapamadım aşırı derecede az gönderdim acaba ondan olabilir mi 1 parmak bile yoktu
myangelson Bulutlarda tansiyon yoksa enfeksiyondan yüksek çıkmış olabilir. İdrar azligiyla alakası yoktur bence ya öyle olsa hiç bakılamazdi
yagmurkeles36 Bulutlarda bende verdim bir gün ince protein kaçagim çıktı bir gün sonra çıkmadı sadece enfeksiyon çıktı bende tekrar vermenizi isterim
Benosp Benimde bugün sağlık ocağında yapılan kitlerde +1 çıktı ama tansiyonum 10/7 falan genelde korkulmalı mı bilemedim
Bulutlarda Benosp Hiç bilmiyorum ki ama tansiyon iyiyse enfeksiyondandır yüksek ihtimal diyorlar benimde 10 6 çıktı az önce. Doktorda kan değerleri gayet normal 1 hafta izleyelim tansiyonu olmadı karaciğer değerlerine bakarız falan dedi Size ne dedi doktor
Hazaldmrhn Bulutlarda bendede çıktı doktorum çok az ama dedi 1 hafta sonra tekrar idrar tahlili istedi başım ağrır ödemin olursa haber ver tuzlu yeme dedi