mlke2906 ben bu haber olayında çok abartılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Dünyada milyonlarca kadın hamile kalıyor. Çok eşsiz bir şey değil yani 😅 aman saklayayım sakınayım moduna girmedim hiç. Sadece hani herhangi üzücü bir kayıp durumunda herkese tek tek açıklama yapmak can sıkıcı olabilir ona katılıyorum. O yüzden aile harici diğer insanlara söylemek için ilk trimesterın bitmesini beklemek en iyisi. Benim ailem iş arkadaşlarım falan biliyor hep 7.haftamdayım. Bazı akrabalarıma söylemek için biraz bekleyeceğim ama.