Hifaakim namkol1 evet isim olarak çok uyumlu gerçekten ama o edilen yorumları dinlemek istemiyorum muhtemelen söyliycekler neden diye etkiliyolar gerçekten
brnaksyince Hifaakim aziz Asaf uyumlu fakat çok yakın akrabalar ise bence değiştirin, aziz ismi güzel, başka seçenekler de yakışır aziz ismine. Aziz Asil Aziz Yaman Aziz Emir Bu isimler de güzel bence.
Edacck Hifaakim ben söz vermiştim kız olursa ben erkek olursa sen isim kur diye. O yüzden karismayacagim. Yorum yaparım ama karışmam :) istediği olsun. Ayrıca kızımın ismini ben kurdum :)
Seymatrkay Hifaakim Güzel isimlermis vala. İkisini de koy gitsin. Aziz de kullanılır Asaf da. Takılacak isimler değil.
Seymatrkay Hifaakim Ne alaka kardeşim. Kimse Nuh ömrü getirmiyor bu dünyaya. Sen millete bakma. Oturaklı isimler vala bak.
karamel008 Hifaakim Mesela sizin taraftaki kuzeniyle bir araya gelince kuzenin adı Azizse siz Aziz Asaf diyeceksiniz bire bir aynısı değil ki karışır deseniz
tugcebaby1 Çok güzel bir ismmiş bence havalıda kalsın dokunmayın her isim heryerde var atıyorum bir sülale de bin tane zeynep ayşe var ali var eşinizde mutlu olmuş
Hifaakim greybrde ay valla sizden destek aldım iyi geldi haklısnız bi yerde de bizim çocuğumuz sonuçta