Ygmr- 19 haftalık hamileyim günlerdir kabızım geçmiyor hemoroidde oldum koyun dışkısı gibi özür dileyerek o da eldiven yardımı ile çıkabiliyorum onu da yapmazsam karın ağrısı mahvediyor beni kuru sancı yapıyor var mı benimle aynı durumda olan çözüm bulan
betulmommy Ygmr- sıvı beslen, kuru kayısı çok işe yarıyor kahvaltıda yulaf lapası yiyebilirsin birde bol yeşillik ve suuu
Busranur_mnts Ygmr- kabızlık için şuruplar var canım doktorun yazabilir bu kadar sıkıntı çekmeye gerek kalmaz ben 2 gün kabızlık yaşadım çok zor kuru erik kayısı falan tüket suda beklet suyuyla beraber ye iç
Nisanmomy Ygmr- bol bol su ve kayısı kurusu tüketmeni öneririm özellikle sabah kayısı kurusu yiyip üstüne su içebilirsin. Kayısı kompostosu yapabilirsin gün içinde tüketebilirsin yalnız içine şeker atmanı tavsiye ederim . İleri derecede seni zorluyorsa kadın doğum doktoru gebeliğe uygunşurup yazıyor onu da kullanabilirsin
Seymatrkay Ygmr- Çok sulu beslenmen gerek. Katı yemeklerden uzak dur. Tamamen beslenme ile alakalı. İlk çözümü Dupalac şurup ile yap. Tuvalete çıkartır. Sonra yemene icmene dikkat et.
bsra-gnds Benim de geçmeyen kabızlığım var ne denediysem olmadı doktor şurup yazdı o bile etki etmiyor bazen kronik kabızlık çünkü sende doktoruna danış istersen şurup fitil verebilir rahatlarsın
Ygmr- Bukanis verdi ama iyi olmadığını duydum bebek sağlığı için iki gün kullanıp bıraktım bir ay önce sonra hemoroide döndü kanama yaptı ne yapacağımı şaşırdım
Rabia-c Ygmr- Canım hemoroid sorunu bende de var maalesef bende 29 haftalık gebeyim kabız olmamama rağmen hemoroid var ve daha kötüsü makat çatlağı da oldu acayip ağrı yapıyor dikkat et makat çatlağı olmasın çünkü uzun süren kabızlıklarda makat çatlağı oluyor ne yazık ki ve çok zor iyileşiyor bende doktoruma danışıcam sende danış mutlaka
danla2711 Rabia-c ayy doğumdan sonra bendede olmuştu ve lavma yapmıştık çok zor 1 hafta çektim doğum sonrasıda dikkat edin hareketsiz kalındığı için kabızlıktan makat çatlağına çeviriyor ve normal doğumların bazılarında ne yazık ki zorlamaya bağlı hemoroid oluyor
danla2711 Ygmr- sabah kahvaltı öncesi 1 kaşık zeytinyağı akşamda yatmadan 1 kaşık zeytinyağı için dışkıyı yumuşatır hakiki zeytinyağı olsun ama
ArasMom__ Ygmr- bende çok çektim hiçbirşey geçirmedi gebelikten sonra biraz geçti. Sen her dışkı esnasında orayı vazelinle bolca yumuşat içine kadar afedersin anca öyle kayarak geliyoedu
Hanim123 ArasMom__ Doğum Yapalı Ne Kadar Oldu? Doğumdan Sonra Da Kabızlık Öyle Devam Ediyor Mu?Benim Hamileliğimin İlk Aylarında Başladı Artık 35 Haftalık Oldu Devam Ediyor.Arada Sırada Olan Bir Kabızlık Değil Sürekli.İlaçla Çıkmaya Çalışıyorum.
ArasMom__ Hanim123 doğum yapalı 1 yıl olacak Nisanda genellikle kabızlığım hep devam ediyor kronikleşti sanırım ama eskisi kadsr kötğ değil ilk kabız olduğum zaman çok zorlanırdım çstlayıp kanamıştı. Şuan çok nadir kanar ama anal fissğr şişliği duruyır hep ufak olarak