Kanda enfeksiyon çıktı kızlar değeri 61di. Aynı zamanda penisiline alerjim olunca verebileceği antibiyotik çok kısıtlı oluyor. Doktor eper düşündü ne yapabilir ne verebilir diye hatta yanında bi doktor daha vardı o hastalığın etkisi geçmeye başladıysa kullanmasa mı falan dedi sonra klacid 500 mg verdi. Yarım bırakma bitir dedi. Ama ben internette hep gebelilte kullanılmamalı zararlı diye okudum bu ilacı. İlacı verende kendi kadın doğum doktorum aslında ama onlar böyle kararsız tereddütlü bir halde reçete edince benmde içime kuşku düştü. Var mı bu ilacı hemilelikte kullanan